Blog tag - Call Center

Transkrypcja rozmów w call center z pomocą AI – nowy standard w analizie i obsłudze klienta Wraz z rozwojem technologii rozpoznawania mowy (Speech-to-Text) oraz sztucznej inteligencji, transkrypcja rozmów telefonicznych przestaje być tylko dodatkiem – staje się kluczowym elementem nowoczesnych... czytaj więcej
Proces odzyskiwania niezapłaconych należności bywa trudny i żmudny. Warto już na pierwszym, polubownym etapie przeprowadzić postępowanie w możliwe najbardziej wydajny sposób oszczędzając czas i środki na postępowanie sądowo-egzekucyjne i komornicze. Kontakt Telefoniczny. Najczęściej pierwszym... czytaj więcej
Kontrola jakości w call center ma za zadanie monitorowanie poziomu obsługi klienta, eliminowanie wykrytych problemów oraz nieustane poprawianie doświadczenia klienta.     Doświadczeni menadżerowie wyposażeni w odpowiednie narzędzia w dość prosty sposób są w stanie zidentyfikować problemy w zespole... czytaj więcej
E-maile, czat na żywo i media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w strukturze firmy, ale Telefon jest jednym z najstarszych i najbardziej osobistych kanałów obsługi klienta. Jego wyjątkowy charakter wymaga wyjątkowego podejścia.Ile razy rozmawiałeś z kimś przez telefon i zastanawiałeś się, jak... czytaj więcej
Kolejka połączeń to funkcjonalność wirtualnej centrali telefonicznej vPBX. Zadaniem kolejki jest odebranie połączenia przychodzącego tak aby uniknąć sygnału zajętości dla klienta i w najkrótszym czasie skierować połączenie do dostępnego pracownika – w terminologi centrali nazywanego agentem.... czytaj więcej

Strony