Blog

SIP TRUNK SIP TRUNK to rozwiązanie dla firm, które posiadają już własną centralę telefoniczną lub call center. SIP TRUNK jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnej telefonii stacjonarnej, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem Internetu.... czytaj więcej
Proces odzyskiwania niezapłaconych należności bywa trudny i żmudny. Warto już na pierwszym, polubownym etapie przeprowadzić postępowanie w możliwe najbardziej wydajny sposób oszczędzając czas i środki na postępowanie sądowo-egzekucyjne i komornicze. Kontakt Telefoniczny. Najczęściej pierwszym... czytaj więcej
Zastanawiasz jak szybko i sprawnie zoptymalizować pracę swoich konsultantów. A może chciałbyś wypaść w oczach klientów na super profesjonalną i dużą firmę a w rzeczywistości masz mały zespół?Oprócz zadowolenia klienta fachowości jaką mogą zaskoczyć Twoi pracownicy podczas rozmowy fajnie zaskoczyć... czytaj więcej
Kontrola jakości w call center ma za zadanie monitorowanie poziomu obsługi klienta, eliminowanie wykrytych problemów oraz nieustane poprawianie doświadczenia klienta.     Doświadczeni menadżerowie wyposażeni w odpowiednie narzędzia w dość prosty sposób są w stanie zidentyfikować problemy w zespole... czytaj więcej
E-maile, czat na żywo i media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w strukturze firmy, ale Telefon jest jednym z najstarszych i najbardziej osobistych kanałów obsługi klienta. Jego wyjątkowy charakter wymaga wyjątkowego podejścia.Ile razy rozmawiałeś z kimś przez telefon i zastanawiałeś się, jak... czytaj więcej

Strony