Blog

Transkrypcja rozmów w call center z pomocą AI – nowy standard w analizie i obsłudze klienta Wraz z rozwojem technologii rozpoznawania mowy (Speech-to-Text) oraz sztucznej inteligencji, transkrypcja rozmów telefonicznych przestaje być tylko dodatkiem – staje się kluczowym elementem nowoczesnych... czytaj więcej
Telepraca Ta forma pracy zdalnej na odległość zdobywa coraz większą popularność. Telepraca w Europie podejmowana jest najczęściej w Skandynawii oraz w krajach Beneluksu. W roku 2010 ponad 26 mln mieszkańców USA pracowało zdalnie. Obecne trendy - w szczególności - wśród pokolenia millenialsów,... czytaj więcej
SIP TRUNK SIP TRUNK to rozwiązanie dla firm, które posiadają już własną centralę telefoniczną lub call center. SIP TRUNK jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnej telefonii stacjonarnej, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem Internetu.... czytaj więcej
Proces odzyskiwania niezapłaconych należności bywa trudny i żmudny. Warto już na pierwszym, polubownym etapie przeprowadzić postępowanie w możliwe najbardziej wydajny sposób oszczędzając czas i środki na postępowanie sądowo-egzekucyjne i komornicze. Kontakt Telefoniczny. Najczęściej pierwszym... czytaj więcej
Zastanawiasz jak szybko i sprawnie zoptymalizować pracę swoich konsultantów. A może chciałbyś wypaść w oczach klientów na super profesjonalną i dużą firmę a w rzeczywistości masz mały zespół?Oprócz zadowolenia klienta fachowości jaką mogą zaskoczyć Twoi pracownicy podczas rozmowy fajnie zaskoczyć... czytaj więcej

Strony