Blog kategoria - Porady

Telepraca Ta forma pracy zdalnej na odległość zdobywa coraz większą popularność. Telepraca w Europie podejmowana jest najczęściej w Skandynawii oraz w krajach Beneluksu. W roku 2010 ponad 26 mln mieszkańców USA pracowało zdalnie. Obecne trendy - w szczególności - wśród pokolenia millenialsów,... czytaj więcej
Proces odzyskiwania niezapłaconych należności bywa trudny i żmudny. Warto już na pierwszym, polubownym etapie przeprowadzić postępowanie w możliwe najbardziej wydajny sposób oszczędzając czas i środki na postępowanie sądowo-egzekucyjne i komornicze. Kontakt Telefoniczny. Najczęściej pierwszym... czytaj więcej
Zastanawiasz jak szybko i sprawnie zoptymalizować pracę swoich konsultantów. A może chciałbyś wypaść w oczach klientów na super profesjonalną i dużą firmę a w rzeczywistości masz mały zespół?Oprócz zadowolenia klienta fachowości jaką mogą zaskoczyć Twoi pracownicy podczas rozmowy fajnie zaskoczyć... czytaj więcej
Kontrola jakości w call center ma za zadanie monitorowanie poziomu obsługi klienta, eliminowanie wykrytych problemów oraz nieustane poprawianie doświadczenia klienta.     Doświadczeni menadżerowie wyposażeni w odpowiednie narzędzia w dość prosty sposób są w stanie zidentyfikować problemy w zespole... czytaj więcej
E-maile, czat na żywo i media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w strukturze firmy, ale Telefon jest jednym z najstarszych i najbardziej osobistych kanałów obsługi klienta. Jego wyjątkowy charakter wymaga wyjątkowego podejścia.Ile razy rozmawiałeś z kimś przez telefon i zastanawiałeś się, jak... czytaj więcej

Strony