Blog kategoria - Funkcjonalności
Transkrypcja rozmów w call center z pomocą AI – nowy standard w analizie i obsłudze klienta
Wraz z rozwojem technologii rozpoznawania mowy (Speech-to-Text) oraz sztucznej inteligencji, transkrypcja rozmów telefonicznych przestaje być tylko dodatkiem – staje się kluczowym elementem nowoczesnych... czytaj więcej
SIP TRUNK
SIP TRUNK to rozwiązanie dla firm, które posiadają już własną centralę telefoniczną lub call center. SIP TRUNK jest nowoczesną alternatywą dla tradycyjnej telefonii stacjonarnej, która umożliwia realizację oraz przyjmowanie wielu połączeń jednocześnie za pośrednictwem Internetu.... czytaj więcej
Zastanawiasz jak szybko i sprawnie zoptymalizować pracę swoich konsultantów. A może chciałbyś wypaść w oczach klientów na super profesjonalną i dużą firmę a w rzeczywistości masz mały zespół?Oprócz zadowolenia klienta fachowości jaką mogą zaskoczyć Twoi pracownicy podczas rozmowy fajnie zaskoczyć... czytaj więcej
Kolejka połączeń to funkcjonalność wirtualnej centrali telefonicznej vPBX. Zadaniem kolejki jest odebranie połączenia przychodzącego tak aby uniknąć sygnału zajętości dla klienta i w najkrótszym czasie skierować połączenie do dostępnego pracownika – w terminologi centrali nazywanego agentem.... czytaj więcej
„W trosce o najwyższą jakość połączeń informujemy (..)” – komunikat odgrywany dla dzwoniącego przed połączeniem z każdą Instytucją Publiczną.Informacja o nagrywaniu rozmów stała się ma tyle powszechna i uznana za standard w firmach, że usłyszymy ją dzwoniąc do większości przedsiębiorstw.Nie musi on... czytaj więcej