Nagrywanie połączeń
Prowadź spokojnie rozmowę, a następnie analizuj jej przebieg.
Prowadź spokojnie rozmowę, a następnie analizuj jej przebieg.
- Postpaid
- Interfejs Programowania Aplikacji
- Usługa dostępna przez panel
- Usługa dostępna przez telefon
Wszystkie wykonywane w ramach telefonii internetowej iFON połączenia mogą być nagrywane w celu późniejszego odtworzenia i analizowania.
Nagrane rozmowy są przechowywane bez określenia czasu, na serwerach o nielimitowanej przestrzeni i najwyższym poziomie bezpieczeństwa.
Możesz być pewny, że Twoje nagrania są bezpieczne i dostępne do Twojej dyspozycji w dowolnym miejscu i czasie.
Dzięki nagraniom analiza pracy Twoich pracowników, sposobu prowadzenia przez nich rozmów, czy też oceny jakości Obsługi Klienta prowadzonej w Twojej firmie jest łatwiejsza, jak nigdy przedtem.
Możesz zdecydowac czy chcesz nagrać tylko jedno połączenie wychodzące, wszystkie połączenia wychodzące czy także każde połączenie przychodzące.