Nagrywanie połączeń

Prowadź spokojnie rozmowę, a następnie analizuj jej przebieg.

  • Postpaid
  • Interfejs Programowania Aplikacji
  • Usługa dostępna przez panel
  • Usługa dostępna przez telefon

Wszystkie wykonywane w ramach telefonii internetowej iFON połączenia mogą być nagrywane w celu późniejszego odtworzenia i analizowania.

Nagrane rozmowy są przechowywane bez określenia czasu, na serwerach o nielimitowanej przestrzeni i najwyższym poziomie bezpieczeństwa.

Możesz być pewny, że Twoje nagrania są bezpieczne i dostępne do Twojej dyspozycji w dowolnym miejscu i czasie.

Dzięki nagraniom analiza pracy Twoich pracowników, sposobu prowadzenia przez nich rozmów, czy też oceny jakości Obsługi Klienta prowadzonej w Twojej firmie jest łatwiejsza, jak nigdy przedtem.

Możesz zdecydowac czy chcesz nagrać tylko jedno połączenie wychodzące, wszystkie połączenia wychodzące czy także każde połączenie przychodzące.